Organigrama i òrgans de govern d'EINA
- ID1998
- Unitat documental simple
- [197-?-198-?]
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
257 resultados con objetos digitales Muestra los resultados con objetos digitales
Organigrama i òrgans de govern d'EINA
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Reunió de la Junta Coordinadora del dia 18
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté l'ordre del dia i l'acta de la reunió.
Documentos reconocimiento oficial EINA
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Llista de professors als que se'ls demanarà el curriculum vitae, necessari per al procés de reconeixement oficial de l'Escola EINA.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Llistes de socis i aportacions
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Carta de dimissió de l’equip fundacional de professors d’Elisava
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté un esborrany manuscrit del programa i una altra versió mecanografiada.
Jornades de debat amb el Gruppo 63
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Acta de la reunió del Consell Directiu
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté la llista d'assistents i el resum dels temes tractats a la reunió.
Reuniones del profesorado de EINA los dias 21 y 22 diciembre 1967
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Acta de les reunions de professors en les que va tractar la doctrina pedagògica de l'escola, el pla d'estudis, el reglament intern o la constitució de la societat limitada EINA, entre d'altres.
Constitució EINA, llista aportacions monetàries i socis fundadors
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Notes per a l'organització de l'exposició "Per un disseny original i propi"
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conferencias y cursillos 1967-68
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Color y comunicación visual, 2º curso 1967-68
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté un esborrany manuscrit del programa i una altra versió mecanografiada.
Convocatòria a la reunió de professors
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Organitzada pels professors i els estudiants del primer curs d'EINA, l'experiència proposa un exercici multidisciplinari que inclou dansa, titelles, teatre, mim, cançó, la música experimental de Luís de Pablo i Mestres Quadreny, i la projecció dels migmetratges "The industrial design" i "No compteu amb els dits" de Pere Portabella -amb guió del mateix Portabella amb Joan Brossa-, així com una exposició -d'un sol dia de durada- d'obres d'Àngel Jové, Argimón, Cuixart, L'equip A i 2, Grau Garriga, Guinovart, Hernández Pijuan, Jordi Galí, Maria Girona, Manuel Martí, Miró, Narotzky, Pericot, Ràfols, Sílvia Gubern, Subirachs, Taller 3, Tàpies, Tharrats, Todó i Will Faber, entre altres, al Fòrum Vergés de Barcelona, ubicat a l'edifici Balmes, aleshores centre cultural de referència de Barcelona, pertanyent a la Companyia de Jesús i actualment una de les seus de la Universitat Pompeu Fabra.
Esquema general de estudios EINA, Escuela de Arte y Diseño
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Bibliografía utilizada en Seminario Semiología de la Travesera
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Reuniones del dia 3 de enero de 1968
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté les actes de les diferents reunions realitzades.
Reunión fin de curso 1967-1968
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté una llista d'alumnes de primer i segon curs i l'ordre del dia.
Algunes matèries a considerar en la formació del dissenyador gràfic (comunicació visual)
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté la llista d'assistents i l'ordre del dia.
Propuesta de temas para el curso próximo (alumnos 2º)
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Acta de la reunió de professors
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté l'ordre del dia de la reunió.
Proposta de reglament per a l'Escola de Disseny EINA
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Principales cambios curso 1969-70
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté un resum de l'organització dels estudis i una llista de professors i ajudants per assignatura.
Carta d'Albert Ràfols a l'Ajuntament de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sol·licitud d'entrada col·lectiva per als alumnes d'EINA als diferents museus de l'Ajuntament.
Acto inaugural curso 1969-1970
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Esborrany de la conferència inaugural a càrrec d'Albert Ràfols Casamada.
Actividades sábados curso 1969-70
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Esborrany de la programació de viatges i visites dels dissabtes del curs 1969-70.
Bibliografía utilizada en el Seminario de Semiología de la Calle
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Esborrany de la conferència inaugural a càrrec d'Albert Ràfols Casamada.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
En el marc del curs bàsic de Color impartit per Albert Ràfols, els estudiants de primer duen a terme una acció anomenada Environament experimental. Es tracta d'una instal·lació de realització col·lectiva fonamentada en els estudis i les pràctiques prèviament realitzats sobre teoria del color i composició. mòduls volumètrics, textures, música i so, canvis de llum i projeccions de diapositives que contribueixen a la transformació durant dos dies (29 i 30 de maig) de l'espai de la classe.
ADLAN, reunión viernes, 31 de octubre en el Colegio de Arquitectos
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Reunió preparatòria curs 1970-1971
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté l'ordre del dia de la reunió.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté una presentació de l'escola, l'explicació del pla d'estudis i la llista d'assignatures del primer i segon curs, comuns a tots els estudiants.
Notes per al seminari de semiologia
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Programa del curs en el marc de l'assignatura de Color del curs bàsic.
Acta de la reunió del Consell Directiu
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté un resum dels temes tractats a la reunió.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Llista de professors involucrats en el projecte EINA-Badalona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Barcelona única. Ràfols Casamada
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Programa d'actes amb motiu de l'exposició ADLAN i testimoni de l'època 32-36
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Reunión plenaria 22 septiembre 1970
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Conté un resum de les intervencions d'Albert Ràfols Casamada.
1a Mostra Internacional d'Art. Homenatge a Joan Miró
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Per encàrrec del Centre d'Iniciatives i Turisme de la ciutat de Granollers, EINA s'ocupa de dues iniciatives de la Primera Mostra d'Art de Granollers: l'exposició Homenatge a Joan Miró i el primer Concurs d'Art Jove. Del muntatge de l'exposició, celebrada als locals de la Caja de la Diputación Provincial, se'n fan càrrec Lluís Pau, Catalina Mora i Jordi Morera, estudiants de l'Escola, amb la participació de Pilar Mangrané i l'assessorament d'Albert Ràfols. El disseny del muntatge destaca per diverses raons: presenta una estructura metàl·lica amb plafons inserida a la sala que genera un espai completament diferent i zonifica la distribució de les obres sobre la planta; d'altra banda, estableix un itinerari mitjançant llums de neó que marquen el recorregut de la mostra.
Es conserven pressupostos, un calendari de planificació del projecte, una invitació per Pilar Mangrané per assistir a la presentació de l’exposició, rebuts dels honoraris i desglossament d’hores del muntatge de l’exposició, dos versions del catàleg de l’exposició i fotografies del muntatge.