Sèrie A02.01.S09 - Actes de la Junta Coordinadora

Reunió de la Junta Coordinadora del dia 15 de gener de 1973 Ordre del dia de la reunió de la Junta Coordinadora del dia 22 de gener de 1973 Reunió dia 22 d'octubre 1975 Desembre 1975 Reunió dia 4 febrer 1976 Reunió de la Junta Coordinadora del dia 18 Ordre del dia reunió dilluns dia 11 de desembre

Àrea d'identificació

Codi de referència

A02.01.S09

Títol

Actes de la Junta Coordinadora

Data(es)

  • 1973 - 1976 (Creation)

Nivell de descripció

Sèrie

Volum i suport

1 carpeta, paper

Àrea de context

Història arxivística

Origen de l'ingrés o de la transferència

Àrea de contingut i estructura

Abast i contingut

La Junta de Coordinació es trobava formada pels coordinadors dels diferents estudis i departaments d'EINA: el coordinador de disseny i interiorisme, el de cursets i seminaris, el d'actes culturals, d’imatge, de gestions econòmiques del local, de grafisme, de coordinació d'estudis, de classes instrumentals, la direcció i la secretaria. Les seves reunions també estaven obertes a qualsevol altre membre de la comunitat que tingués interès en tractar qualsevol assumpte relacionat amb l'escola.

Valoració, destrucció i programació

Conservació permanent.

Ingressos

No es preveuen increments.

Sistema d'organització

Cronològic.

Àrea de condicions d'accés i ús

Condicions d'accés

Documentació de lliure accés amb finalitat de recerca. Això no obstant, alguns originals, pel seu mal estat de conservació, no podran ser consultats si no és en forma de digitalització.

Condicions de reproducció

Només es permet la reproducció per a ús privat i amb finalitat d’investigació. Per fer reproduccions amb finalitat de publicació, cal l’autorització expressa i per escrit del titular.

Idioma del material

  • català

Escriptura dels documents

Nota sobre les llengües i escriptures

Característiques físiques i requeriments tècnics

Instruments de descripció

Àrea de documentació relacionada

Existència i localització dels originals

Existència i localització de reproduccions

Unitats de descripció relacionades

Descripcions relacionades

Àrea de notes

Identificador(s) altenatiu

Punts d'accés

Punts d'accés per matèria

Punts d'accés per lloc

Punts d'accés per autoritat

Punts d'accés de gènere

Àrea de control de la descripció

Identificador de la descripció

Identificador de la institució

Regles o convencions

Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC) 2007. 1a ed. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Subdirecció General d’Arxius, 2007. (Arxivística i gestió documental. Eines ; 1).

Estat d'elaboració

Nivell de detall

Dates de creació revisió eliminació

Data de creació: 2015.04.17

Idioma(es)

  • català

Escriptura(es)

Fonts

La pròpia unitat de descripció.

Àrea d'ingressos

Matèries relacionades

Persones i organitzacions relacionades

Related genres

Llocs relacionats

Unitats d'instal·lació

  • Capsa de cartró permanent: UI-06