Un passeig per la Provença: pla de viatge
- ID1252
- Unitat documental simple
- [1990]
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
1643 resultados con objetos digitales Muestra los resultados con objetos digitales
Un passeig per la Provença: pla de viatge
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Guió de l'exposició "Per un disseny original i propi"
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Idees per a l'exposició "Per un disseny original i propi"
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Organitzada pels professors i els estudiants del primer curs d'EINA, l'experiència proposa un exercici multidisciplinari que inclou dansa, titelles, teatre, mim, cançó, la música experimental de Luís de Pablo i Mestres Quadreny, i la projecció dels migmetratges "The industrial design" i "No compteu amb els dits" de Pere Portabella -amb guió del mateix Portabella amb Joan Brossa-, així com una exposició -d'un sol dia de durada- d'obres d'Àngel Jové, Argimón, Cuixart, L'equip A i 2, Grau Garriga, Guinovart, Hernández Pijuan, Jordi Galí, Maria Girona, Manuel Martí, Miró, Narotzky, Pericot, Ràfols, Sílvia Gubern, Subirachs, Taller 3, Tàpies, Tharrats, Todó i Will Faber, entre altres, al Fòrum Vergés de Barcelona, ubicat a l'edifici Balmes, aleshores centre cultural de referència de Barcelona, pertanyent a la Companyia de Jesús i actualment una de les seus de la Universitat Pompeu Fabra.
Invitació a Environament experimental
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Cartell de l'exposició ADLAN i testimoni de l'època '32-36
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
A la part posterior conté els crèdits i un resum del guió de l'exposició a càrrec de Cesáreo Rodríguez Aguilera.
ADLAN i testimoni de l'època, '32-36
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
ADLAN i testimoni de l'època, '32-36
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
ADLAN i testimoni de l'època, '32-36
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
ADLAN i testimoni de l'època, '32-36
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Invitació a la 1a Mostra Internacional d'Art, Homenatge a Joan Miro
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
1a Mostra Internacional d'Art. Homenatge a Joan Miró
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Catàleg de l'exposició.
1a Mostra Internacional d'Art. Homenatge a Joan Miró
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
1a Mostra Internacional d'Art. Homenatge a Joan Miró
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Convocatòria a la reunió per a la preparació del muntatge de l'exposició "Coses passades de moda"
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Coses passades de moda (encara no recuperades)
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Coses passades de moda (encara no recuperades)
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Coses passades de moda (encara no recuperades)
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Projecte de transformació del jardí a escala 1:1
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
En aquest muntatge de la Maria Girona, en el qual es reflexiona sobre realitat, ficció i percepció, els diferents elements emprats, procedents de diferents decorats de teatre, es distribueixen pel jardí conformant un gran collage. L'artificialitat del seu realisme es posa en evidència en contrastar amb els elements naturals del jardí, al mateix temps que aquests últims adquireixen un sentit diferent en incloure's dins de la ficció.
Projecte de transformació del jardí a escala 1:1
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Projecte de transformació del jardí a escala 1:1
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
En el marc del seminari d'Art Contemporani conduït per Maria Lluïsa Borràs, es realitza una exposició, resultat d'un treball de recerca sobre les diferents formes de la poesia visual que compta amb una selecció d'obres d'autors internacionals i catalans com Joan Brossa, Ramon Canals, J. V. Foix, Gabriel Guash o Albert Ràfols, entre d'altres.
L'exposició té lloc a EINA entre el dinou i el vint-i-vuit de juny de 1973, passant el mateix mes de juny i fins al setembre a la Llibreria Dalla de Barcelona on s'exposen per primera vegada el poema visual "Poema de Catalunya" i el poema fonètic "Poema per a N'Antoni Tàpies" de J. V. Foix, expressament impresos per a l'ocasió.
Conté el programa i el catàleg de l'exposició "Poesia visual" realitzada com a resultat del seminari homònim impartit per Maria Lluïsa Borràs durant el curs 72/73. L'exposició va inaugurar-se a EINA i a continuació va passar a la llibreria Dalla.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Programa, data i horari de l'exposició.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Invitació a l'exposició Obres de poesia visual
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Mostra internacional de tramesa-postal
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sobre amb els materials de presentació de l’exposició Mostra Internacional de Tramesa Postal, realitzada a la Sala Vinçon al novembre del 1973. El sobre contenia tres cartes de presentació en català, espanyol i anglès i tres fotografies de la instal·lació.
Participants i llocs des d'on s'ha fet la tramesa
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
En el marc del Taller de color de l'Albert Ràfols, es realitza una experiència col·lectiva consistent en la realització d'un collage dins del qual s'havia de poder entrar. El treball es va dividir en dues parts. D'una banda, la recollida del material, bàsicament anuncis o fragments d'anuncis publicitaris i, de l'altra, la realització pràctica dels estudiants sota la direcció de l’Albert Ràfols.
L'objectiu era establir un diàleg entre l'espai arquitectònic, el volum interior de la classe i els elements cromàtics i formals que s'incorporaven a murs, sostre i terra, amb l'objectiu d'entendre com aquests elements modifiquen el concepte d'espai en relacionar-se entre ells.
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sis records més natures mortes
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sausalito: construcció sense paraules
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Fernando Amat proposa una activitat en la qual els estudiants d'EINA han de realitzar una construcció a partir de material de recuperació i seguint unes pautes específiques establertes pel mateix Amat. El material a emprar és un conjunt heterogeni de desferres que provenen del seu magatzem i el treball s'ha de fer emprant algunes eines bàsiques (serra, martell, claus...). La restricció més significativa és, però, que els estudiants i el mateix Amat, que participava directament en l'activitat, no podien parlar entre ells.
El plantejament de la construcció vol demostrar la distància que ja en aquell moment s'havia establert amb el treball manual, la dificultat per manipular eines senzilles, i les limitacions del sistema projectual del disseny. La proposta d'Amat s'inscrivia en la tendència a treballar entorn d'experiències comunicatives i el fenomen del llenguatge.
Sausalito: construcció sense paraules
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sausalito: construcció sense paraules
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sausalito: construcció sense paraules
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sausalito: construcció sense paraules
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Sausalito: construcció sense paraules
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Acta de la reunió del Comité d'Escola del 8 de març de 1978
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Acta de la reunió del Comité d'Escola del 12 de setembre
Parte deEINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona