Sèrie A02.01.S01 - Actes del Consell Directiu

Primera reunión de EINA Esborrany amb temes per tractar a una de les reunions inicials Acta de la reunió del Consell Directiu Algunas disposiciones de carácter general a tener en cuenta para el curso 1967-1968 Acta de la reunió del Consell Directiu Acta de la reunió del Consell Directiu Documentos reconocimiento oficial EINA

Àrea d'identificació

Codi de referència

A02.01.S01

Títol

Actes del Consell Directiu

Data(es)

  • 1966-11-22 - 1970-07-21 (Creation)

Nivell de descripció

Sèrie

Volum i suport

1 carpeta

Àrea de context

Història arxivística

Origen de l'ingrés o de la transferència

Àrea de contingut i estructura

Abast i contingut

El Consell Directiu fou el màxim òrgan de govern d’EINA. La seva funcions van ser les d’anomenar, organitzar, proposar, revisar i vetllar pel compliment dels plans d’estudis i les normes de disciplina interna de l’escola. Estava format per un representant de cada una de les especialitats que es podien cursar a l’escola, per un representant del curs bàsic i per tres professors més, un dels qual havia de ser un dels dos administradors de la societat. En determinats períodes també se'l coneix com a Consell de Direcció. Als anys 80 va passar a anomenar-se Comissió Directiva.
Es tracta d'un dels òrgans dels que menys documentació es conserva.

Valoració, destrucció i programació

Conservació permanent.

Ingressos

No es preveuen increments.

Sistema d'organització

Cronològic.

Àrea de condicions d'accés i ús

Condicions d'accés

Documentació de lliure accés amb finalitat de recerca. Això no obstant, alguns originals, pel seu mal estat de conservació, no podran ser consultats si no és en forma de digitalització.

Condicions de reproducció

Només es permet la reproducció per a ús privat i amb finalitat d’investigació. Per fer reproduccions amb finalitat de publicació, cal l’autorització expressa i per escrit del titular.

Idioma del material

  • català
  • espanyol

Escriptura dels documents

Nota sobre les llengües i escriptures

Característiques físiques i requeriments tècnics

Instruments de descripció

Àrea de documentació relacionada

Existència i localització dels originals

Existència i localització de reproduccions

Unitats de descripció relacionades

Descripcions relacionades

Àrea de notes

Identificador(s) altenatiu

Punts d'accés

Punts d'accés per matèria

Punts d'accés per lloc

Punts d'accés per autoritat

Punts d'accés de gènere

Àrea de control de la descripció

Identificador de la descripció

Identificador de la institució

Regles o convencions

Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC) 2007. 1a ed. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Subdirecció General d’Arxius, 2007. (Arxivística i gestió documental. Eines ; 1).

Estat d'elaboració

Final

Nivell de detall

Dates de creació revisió eliminació

Data de creació: 2014.02.05.

Idioma(es)

  • català

Escriptura(es)

Fonts

La pròpia unitat de descripció.

Àrea d'ingressos

Matèries relacionades

Persones i organitzacions relacionades

Related genres

Llocs relacionats

Unitats d'instal·lació

  • Capsa de cartró permanent: UI-06