Series A02.01.S01 - Actes del Consell Directiu

Primera reunión de EINA Esborrany amb temes per tractar a una de les reunions inicials Acta de la reunió del Consell Directiu Algunas disposiciones de carácter general a tener en cuenta para el curso 1967-1968 Acta de la reunió del Consell Directiu Acta de la reunió del Consell Directiu Documentos reconocimiento oficial EINA

Identity area

Reference code

A02.01.S01

Title

Actes del Consell Directiu

Date(s)

  • 1966-11-22 - 1970-07-21 (Creation)

Level of description

Series

Extent and medium

1 carpeta

Context area

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

El Consell Directiu fou el màxim òrgan de govern d’EINA. La seva funcions van ser les d’anomenar, organitzar, proposar, revisar i vetllar pel compliment dels plans d’estudis i les normes de disciplina interna de l’escola. Estava format per un representant de cada una de les especialitats que es podien cursar a l’escola, per un representant del curs bàsic i per tres professors més, un dels qual havia de ser un dels dos administradors de la societat. En determinats períodes també se'l coneix com a Consell de Direcció. Als anys 80 va passar a anomenar-se Comissió Directiva.
Es tracta d'un dels òrgans dels que menys documentació es conserva.

Appraisal, destruction and scheduling

Conservació permanent.

Accruals

No es preveuen increments.

System of arrangement

Cronològic.

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Documentació de lliure accés amb finalitat de recerca. Això no obstant, alguns originals, pel seu mal estat de conservació, no podran ser consultats si no és en forma de digitalització.

Conditions governing reproduction

Només es permet la reproducció per a ús privat i amb finalitat d’investigació. Per fer reproduccions amb finalitat de publicació, cal l’autorització expressa i per escrit del titular.

Language of material

  • Catalan
  • Spanish

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Alternative identifier(s)

Access points

Subject access points

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC) 2007. 1a ed. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Subdirecció General d’Arxius, 2007. (Arxivística i gestió documental. Eines ; 1).

Status

Final

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Data de creació: 2014.02.05.

Language(s)

  • Catalan

Script(s)

Sources

La pròpia unitat de descripció.

Accession area

Related subjects

Related people and organizations

Related genres

Related places

Physical storage

  • Capsa de cartró permanent: UI-06